2/01/2011

LAWAK!!!




Ramli : Kasim,agak-agak, kalau i tido camnie nampak cute tak?
Kasim : Erkkk,aku tengah tido nie...mana boleh jawab soalan anda.






Satu family menjerit : Mari Suma!!! join kami di kolam yang bergaya nie!! mari!!!

tawaran terbuka kepada semua yang tak malu seperti kami!!






Akibat terlalu sayangkan tissue.






Kerusi nie hanya untuk mu...tidakkan kuserahkan kepada org lain!









Nie apa kes ntah,suma meja terbelah! sahhh,sahhh,sahhh tidak syak lagi!
orang yang lakukan perbuatan nie takda keja lain! cisss! haha!




Akibat terlebih makan nasik lemak.Jadilah begitu.Harap jgn dicontohi.haha







Nie la akibat terlalu kretif lagi inovatif,nak main camna pun saya taktau






Public phone zaman skang memang canggih ya! Jenama Nokia 8800!







Orang duduk : Awak,sebenarnya awak menghidap selsema,besok awak boleh mati.

Orang yang menonggeng: Awww,taktau pulak selsema boleh mati,nak buat-buat tidor lah.








Lelaki tuh : Encik polis, apa salah saya! adakah salah jika saya mahu menunjukkan
bakat yang terpendam saya dalam reka cipta?!







Tak Perlu malu! tidur dengan gaya sendiri okey!




p/s : http://www.malasterbang.com/2010/09/gambar-orang-yang-pandai-buat-lawak.html


0 Orang Yang Komen:

Post a Comment